De volgende punten zijn van essentieel belang om bezoekers een prettig en welkom gevoel te geven. Het spreekt voor zich dat bij Het Netwerkkantoor daar dan ook alle aandacht aan wordt besteed. Komt u voor kantoorruimte, een vergaderruimte, trainingsruimte, of komt u uw post ophalen dat naar uw postadres is verstuurd? Komt u op de fiets, met de auto, of met het openbaar vervoer?
1. Bereikbaarheid
Komt u op de fiets, met de auto, of met het openbaar vervoer? Het Netwerkkantoor is in alle gevallen goed te bereiken.
2. Ontvangst
Een goede ontvangst begint al ver voordat een bezoeker Het Netwerkkantoor daadwerkelijk binnenstapt. Een gebruiksvriendelijke website, een duidelijke routebeschrijving en vriendelijke, informatieve telefoongesprekken die daar misschien aan vooraf zijn gegaan.
De locqa
3. Sfeer
Mooi ingerichte en harmonieuze ruimtes zorgen voor een prettige sfeer, een sfeer die het midden houdt tussen sober-zakelijk en gezellig-huiselijk.
4. Comfort
Er is altijd een gemakkelijke stoel, bank of tafel waar bezoekers die te vroeg zijn even op hun afspraak kunnen wachten. Dit geldt voor de bezoekers van de bedrijven die bij Het Netwerkkantoor hun kantoor hebben, maar ook voor de cliënten van coaches, trainers en managers. Bezoekers kunnen altijd rekenen op een kop koffie of verse thee en een vriendelijk en belangstellend onthaal.